BieberSWAG!!!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 31 oktober 2012 17:47

and like  http://www.facebook.com/StopTheHateOn1dAndJb?ref=hl on facebook and help me to stop the hate on JB and 1D :) 

Av Emma - 31 oktober 2012 12:17

hejhej

har gjort en bild och årkade int göra mer bilder så letade lite på youtube efter videor och hittade några bra :)

 

det var bilden och här kommer videorna :D

haha de var dem :D

riktigt bra gjorda och sen hur de har gjort med allting e helt otroligt ;)


Av Emma - 31 oktober 2012 11:23

hallojsan

ska ta och göra lite bilder :)

på pizap


efter det kommer jag sätta in dem här på bloggen <:)

eftersom att det är halloween idag tänkte jag göra lite halloween tema :)

allså på bilderna :)

Av Emma - 31 oktober 2012 11:13

kollar på top mdel allstar just nu :)

det var en tjej som fick hjärtinfarkt eller nått sånt :(

OMG!!

hon fördes till sjukhuset...  och hon var ju ändå rätt ung..

läkarna sa att hon hade hjärtarytmi..

hon har iaf kommit tillbaka nu och de ska göra en scen i CSI :)


idag har jag inga planer förutom ridning om jag nu går på den för har förjäkligt ont i halsen och då ska man ju inte åka på nån sport eller så :/

Av Emma - 30 oktober 2012 13:01

heeellluuuer

sitter och tare lungt i köket och spelar musik :p


snart kommer Julia och Ebba hit :) Ebba skulle bara äta sen ring hon mig och Julia skulle kolla lite på bones för hon har fått den senaste dvden eller vad det nu va :)


jag hare chill och spelar JB på högsta nivå :D

älskar honom :) när julia och ebba kommer stäner jag av det de gillar int honom så :(

men men man måste ha lite respekt för andra också lr hur?? :D


senare blire ridning :) det är snö och vi har inge ridhus så vi kommer säkert int på gallopera lr hoppa ;(

skritta trav och dressyr blire :/

jag älskar att hoppamed hästar och gallopera så det är nog inte det bästa vädret enligt mig :/


tänkte ta lite godis som jag köpte på båten nu så puzz puzz <333 :)

Av Emma - 29 oktober 2012 21:43

Nu när jag kom hem till borlänge så var det fullt med snöö..!!
woow ;)
jag visste ju att det skulle va snö när jag kom hem men inte såhär mycket :)
roligt :)

imorrn blire ridning för min del :)
mamma ska åka och jobba så tänkte öva lite på dansen från dansen och det där lät riktigt weird :D
men har uppvisning om typ en till två veckor ;)
och kan knappt hela dansen så måste ta i lite mer :)

Av Emma - 29 oktober 2012 18:40

Hejhej
sitterbi bilen påväg hem till dalarna :)
har varit i stöckhölm över helgen ;)
i lördags var det ju friends arena, var shita kul :)
igår åkte vi till sundby för att fira monica på födelsedagen :) de hade också en ridskola i närheten så vi gick in och hälsade på hästarna :)

Igår åkte vi ju också kryssning till today ;)
Och det var ju också riktigt roligt :)
på båten fick vi en gratis kryssning för två till fyra pers så vi kan ju åka igen snart ;)
på båten var det en så himla snygg kille :0
jag höll på att dö när man träffade på dem... OMG!!
sen hade vi gjort tröjor på båten jag och en annan Emma och när vi skulle hämta dem spelade dem xbox där inne så jag vågade knappt gå in XD
och när han typ gick och skulle hämta nått så passade jag på att gå snabbt in och hämta tröjan ...
och det värsta av allt är att vi tror att de vet att vi ja ni vet gillade dem för när vi såg dem började vi fnissa och skratta.. Iaf jag :D

de kommer mer bilder sen har mer bilder på mammas mobil ;)

Av Emma - 27 oktober 2012 23:53

Är hemma från Friends Arena nu ;)
det var verkligen en upplevelse :)
Många artister bl.a Loreen ;)

När det var slut gick jag och en annan Emma och samlade lysrör eller vad det nu heter ;)
fick jätte många tillslut :)

imorrn blire först hem till Monica och sen vid fem kryssning :)

bilderna blev lite suddig och dåliga men vi skyller på min kamera på mobilen för den är verkligen jätte dålig :/ :D

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards