BieberSWAG!!!

Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 30 november 2012 22:42

Nu blire att rösta på Isak i xfactor.
hur kunde Benny gå vidare??
ahh riktigt irriterad nu. älskar både jem och isak men jag tar och röstar på isak här och nu :D

Av Emma - 30 november 2012 21:00

sitter framför tven och kollar på xfactor woohooo   


idag vare dans, nästa gång vi har det är det på en lördag nästa vecka :)

då blire i en aula på hagaskolan eller vad den heter, vi börjar då 12:45 men ska vara där 30 min före, och då blire kläder också   


imorrn jaa, då blire en glöggfest hemma hoss oss, det blir dropp in från 15:00 till nån gång på kvällen.


på söndag har jag inga planer just nu så det kommer väll bli en mäst slödag för mig   

Av Emma - 30 november 2012 18:02

Nu sitter ja här, taggad för dansen :D
va ju inte med förra gången så har ingen aning om vi skulle träna me kläder ida :/
men det ser vi väll snart :)

Av Emma - 30 november 2012 15:39

snart blire dans wooppppaaaa   


Har inte gjort läxorna som jag skulle gö igår höhö   

jag har faktiskt ett liv    Fuck läxor   

kollar på real housewifes of beverly hills, rätt bra program, jag är en sån typ som älskar sånna program   

haha de tror att kim drogar men det gör hon inte...

det är så bra, de blir så arga om man typ säger nått litet och de är så himla barnsliga   

Av Emma - 30 november 2012 13:36

Är hemma nu :) vi slutade kl 13:00 och gick upp och duscha ;)
jag var inte med , en tjejgrej eller problem.
sen gick vi ut. jag var den första tjejen ut och där ute stog dana o benji. de hade köpt chokladboll mm...
sen köpte jag en slush och choklad boll haha :D
men benji drack typ upp allt så han fick den sen :p
men jag hade chokladboll kvar haha :D

Av Emma - 30 november 2012 11:25

Nu e vi påväg woop woop :D
vi sitter på bussen o e taggade :)
här är nåra bilder vi tog :)

mat

Av Emma - 30 november 2012 10:59

Snart maserhallen och simning :) taggad ;)
Kommer säkert gå bra :) men inte säker om jag kan vara med :(

nu är det mat det blev pasta och köttfärssås jötte gött ;)
imorse såg vi en film som hette a christmas carol den var jätte bra :) rekomenderar den fast den är animerad :/

Av Emma - 30 november 2012 08:06

Sitter på bussen till skolan :)
idag blire maserhallen :D

imorse när ja vaknade var det fullt me snöö ute woppaa ;)
värsta barnet man va, direkt när ja gick ut gjorde ja en snöboll och kastade på garaget haha :D

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards