BieberSWAG!!!

Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 31 december 2012 18:43

Hittat ny blogg som e de bästa ja nånson sätt, promes!! ;)
Vet vem de e som har den bloggen. Har träffat henne i real life :)
Kommer ta lite saker från henne som ja tycker är shitta bra ;)

De va igentligen de ja ville säga.
Hon e en 18 årig brud frän falun darlana o jup :D

Av Emma - 31 december 2012 17:40

Tex me kompisar när man märker att de bara e ute fö att bråka på internet. Om de skickar nått på kik.
Tyvär ja svarar int på de...
Jag e int ute eftet bråk o då tänker ja int svara...

Av Emma - 31 december 2012 17:37

Hahahahaha ;)
I ruleee!!!
Fått fam att sätta på jb i hööögtalarna woop woop :)
O de sjunger me ;)
Fan va ja har lyckats lr va säger ni??!!
Nu har vi på as long as you love me innan va de beauty and a beat :)
O nuuu byt tre de mistletoe :)

Jävligt bra man e... Fick de att höra på jb woop woop :D

Av Emma - 31 december 2012 17:22

Lite bilder på mig sj inför nyår :D

Av Emma - 31 december 2012 17:18

Lite bilder på mig sj inför nyår :D

Av Emma - 31 december 2012 15:59

Ja Nike kom förbi med hund, så vi gick ut o gick :)
Pratade lite om allt möjligt :D

Snart blire att gå över till mammas kompis fö att firA nyår :)
Gott nytt år ;)
Kommer säkert gå hem innan tolvslaget, ska nämligen till stallet imon så måste vakna kl sju :p

Av Emma - 31 december 2012 13:33

Nu har ja tagit farväl av en vänn. Jag har låttsats va nån annan som ja int va. O nu måste ja ta samman på mitt liv o leva lyckligt.
Jag har skickat till en annan kompis också men hon vill fortsätta va min vänn o då ska ja va MIG . Ingen annan ;)

Vem ska bli.din nyårskyss??
Min blir ma pillow ;)
Haha har ingen annan om ja int hittar nån kille på festen vi ska på ;)

Av Emma - 31 december 2012 09:41

Idag kör ja min lilla spadag ;)
Har precis satt på ansiktskpasken ;)
Det blev en jordgubb från kicks :D
Luktar riktigt gott här hemma nu :)

Idag äre ju nyår woop.woop ;)
Raketer o allt :)

Skriver mer senare ska gå o ta bort ansiktsmasken nu.

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards