BieberSWAG!!!

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma - 31 januari 2013 22:11

Av Emma - 31 januari 2013 21:48

Lipsills rubrik men den e iaf sann...

Och det finns bara en som e bra i detta liv och det är min lilla glupska griiis <3

Av Emma - 30 januari 2013 22:10

Hört av oss till den som säljer mobilen. Vi frågade om han hade kvitto för man vill ju inte köpa stöldgods.
han/hon har inte svarat så vi får de. Hoppas de inte e stöldgods...
Idag vare ridning, de gick sisådär...
Imon stalltjänst :)

Av Emma - 29 januari 2013 11:39

Sitter mot en vägg o e skit tröttt.
Snart börjar lektionen...

Efter school blire att följs me filippa till stallet. Hon ska ha stalltjänst ida så man kan väll följa ;)
Träffa sina kömpisar som har ridning ida så att :D

Träffa wagner också ;)

Av Emma - 27 januari 2013 22:28

Idag har det varit en tuff dag.

Vaknade 06.00 för att kl sju åka till stallet för att ha utsläpp.
Sen hem. Kunde inte sova för va för pigg men ändå trött.
Sen åka tillbax till stallet. Mocka, nytt torv, göra rent o fylla vattenhinken, gå upp och packa två påsar 5 kilos torrt hö.
Sen red vi ut ;)
Wagner hade värsta proffs tränset.
Det va ett annat bett som han skulle ha. Ett rakt och sen ringarna va som O?O
. | |
de va också kedja.under hakan. Han hade de tränset för han kunde bli ganska stark i skogen (det tränset har man inte på ridskolan).
sen hem och då frös man nästan ihjäl...
Så jag gick ut med wagner till hagen igen och sen gick jag in och satte mig i det varma klubbrummet :D

Nu har jag precis också rensat alla mina skolpapper...

Och imon ere skola...
Vad tycks?? Nån som gillar skolan?!!!

Av Emma - 27 januari 2013 06:16

Av Emma - 26 januari 2013 21:55

Nu går jag o lägger mig...
Ska framförallt upp imon skittidigt för att ta ut alla hästar -_-
ska iaf hem efter det o sova.

men snart kanske jag ska ha en till frågestund, va tycks?? ;)

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards