BieberSWAG!!!

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

psykiskt dåligt!!

Av Emma - 13 februari 2013 20:24

Jag Har som kallat akne... (finnar)
Bara av att ha det mår man psykiskt dåligt.
Det finns akne i stora mängder och i mindre. Jag Har mycke..
Jag mår rättare sakt psykiskt dåligt av detta!!
Att se alla med såå fiin hyy som säger att de Har nån finne...
Säg det hellst inte till mig.. det blir bara tyngre då..
Jag ser mig i spegeln VARJE JÄVLA DAG och tänker att mitt ansikte blir bättre imon. Jag kan ha finnarna upp till 20-års åldern...
Känns det bra?? Nej!!
Man kan få behandlingar med antibiotika för att ta bort finnar...
Det finns krämer. Men krämerna hjälper inte.. det finns stora behandlingar för de som mår psykiskt dåligt av sinna finnar.
Man kan ta hjälp av skolvården eller vårdpersonalen..
Imon ska jag gå till skolsystern och berätta så får vi se om det blir nån behandling för min del!!
Jag gör vad som än krävs för att ta bort min akne..

Akne är inte så stort men om man mår psykiskt dåligt av att ha det då blir det rätt allvarligt.
Mobba inte för att nån Har akne.. det är inget man bestämmer över. DU kan själv få det!!

Jag vill slippa allt smink.. men just nu går det inte. Det är en omöjlighet för min del.. så ska det inte vara!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 25 februari 2013 17:53


 

Av Emma - 25 februari 2013 11:10

alla som läser ska gå in på youtube lr spotify och lyssna på skinny love. en låt som från och med nu ligger på min spotify lista      på freeeedag fyller justin 19 åååår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!     omg!! han börjar bli stoooor!! me...

Av Emma - 23 februari 2013 21:40

Fått ögoninflamation i ena ögat i vänster så gåår med soolglasögon :/ Har såå jävla ont i ögat......

Av Emma - 23 februari 2013 18:36

Av Emma - 21 februari 2013 15:00

Nu sitter jag i stallet och chillar med pizza o cola :D Mycket har hänt sen jag startade bloggen ;) Först var bloggens namn www.mittlifeutandoog.bloggplatsen.se Sen Www.LMFAO-.bloggplatsen.se Och nu www.EmmaaHoolm.bloggplatsen.se I början h...

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards