BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Emma - 10 februari 2013 21:48

Imon ska jag ta sprutaa..
Kommer bli hysterisk. som vanligt..

Godnatt!! :**

Av Emma - 10 februari 2013 21:47

Jag grååter bokstavligen nu för jag vet att bieber inte vet att jag existerar. Jag har inga biljetter till hans konsert i sthlm...
Att veta att han bor på andra sidan jorden och sen kommer han bara befinna sig 3 h bort från borlänge o jag kommer inte få va där...
Jag HATAR mitt liv...
Jag ÄLSKAR honom!!
Allt e så jävla orättvist..
Jag vet "Never Say Never" .
Men för er som fått biljetter, "never say never" kanske e lätt för er att säga.. Men.. Jag.. Kan... Inte...tro...längre.. Om inget under händer..
Jag e belieber. Jag kommer aldrig sluta tro på justin men jag kommer sluta tro i slutändan om jag aldrig får en biljett.
Jag fattar inte Selena.!
Vrf gör man slut me han?!!
Asså flera ggr?!!
Om de va första gången, okej fine ni passade inte.. Men andra o tredje gången...
Det enda som glädjer mig lite nu e att justin har sakt att de beliebers som inte har mött han än är de speciella belieberna!!
Så alla som går på hans konsert i sthlm kommer inte va speciella längre.

Av Emma - 10 februari 2013 21:39

Idag vid halv ett blev det en uteritt :)

Av Emma - 10 februari 2013 10:13

Av Emma - 10 februari 2013 10:07

Nu e jag som sakt i stallet ;)
Hästarna tog vi ut vid kvart i åtta :)
Jag har mockat och lagt ut nytt spån till wagner, fyllt på vatten, och hällt i vatten i lusernen :D
Duktig flicka häär!! ;p

Sen blire upp och packa hö :)
Och sen ÄNTLIGEN rida ut :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards