BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Emma - 5 november 2012 22:09

Gonatt sötisar ;)

tar o drar mig tillbaka nu :)
idag har jag väll inte gjort så mycket . varit i skolan o så :/

iaf idag fick ja en lapp från skolsyster att ja skulle o kolla ryggen på fredag med skoldoktorn. det finns en skoldoktor o en skolsyster för er som undrar.
eftersom min moster har skolios allså puckelrygg så vi ska ta o kolla det för det har inte visat sig nått när vi kolla i femman o i fyran.

aja nu blire också att ta upp katten i sängen mot hennes vilja. mwhahaha.
nejda e inte ond :D ^_^

lägger upp den här bilden ;)
tycker den e så himla bra. vi hittade istappar i stockholm förra helgen dagen före kryssningen :D

Av Emma - 5 november 2012 08:36

IDAG börjar skolan igen...
det känns inge bra :(
ida börjar vi som vanligt 9.15 så lite sovmorgon blev det ^_^
nu på morgonen har vi franska o sen får vi välja lite vad vi ska ha ;D
matte behöver jag mest så det blire att ta...
svenskan har ja inte direkt heller jobbat me så mycke men aja.
Ska till bussen så hejdå mina små gullung@r ;)<3

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards