BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Emma - 6 november 2012 21:23

Holaaa :D

ida på ridningen fick ja lady :) jag gjorde tydligen riktigt fin ställning på henne och hennes huvud åkte ner :)
hon e en av de snabba hästarna men ja fick henne att gå riktigt fint ^_^
det var bara lite krångel i bakdelsvändningarna :/
o absolut i höger varv...
höger varv e nämligen inte hennes bästa varv :/

nu sitter jag i sängen o e inne lite på instagram. lussnar även på LWWY av 1D ;D
det e en förkortning av "live while we're young"
men har ni sett den nya videon??
allså Little Things?? av 1D.
det var ed sheeran eller vad han heter som skrev låten men gav den till 1D.
o dom sjunger låten riktigt bra ;)
kan sätta in videon lite senare kanske imorrn :D

bjuder på lite bilder ;)

Av Emma - 6 november 2012 07:29

Hej
ska snart göra klar mig för skolan skriver bara ett inlägg först :D

på min mobil finns det både tjocka o smala batterier. de tjocka har mer batteri så man kan hålla på med den under dagen :)
men jag har funderat lite om det är bra o ha den.
om ja har de amala batteriet tar mobilen slut snabbare fast mobilen ser snygg ut för det finns ju anpassade skal till. men om jag har de tjocka batteriet räcker batteriet hela dagen. fast då har jag de tjocka skalet så att mobilen ser ful o konstig ut. :/
mobilen e typ 1 cm tjocl nu haha ^_^

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards