BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Emma - 7 november 2012 22:09

What's happening im so tired!!!
ne ville ba göra nått annorlunda..
haha XD

aja ska iaf ta o sova nu :)
imorrn blire skola.o så.
det e uppvisning av power pointen imorrn o kan knappt texten....
får öva lite imorrn da.

jag läste från början av boken till lite mer än i mitten o den där boken e tjock dessutom så läst rätt mycke nu :D ^_^

Av Emma - 7 november 2012 21:11

hallåå

ska ta o lägga mej nu lr inte riktigt ska ta o läsa 1D s bok :)

jag har ca precis påbörjat den för fick den i helgen o så.

så tänkte passa på medans jag kan :D


jag e på Harry Styles liv just nu  :)

e vid ``en minnesvärd jul`` för er som har boken som kanske vet vad ja menar ;)

Av Emma - 7 november 2012 20:36

här kommer 1D s musik video little things :D

ha de så roligt me videon :D

jag spelar sj om o om den här typ 100 ggr om dan :)

Av Emma - 7 november 2012 13:26

Ahalloa

står o väntqr på att vitlöksbrödet ska bli klart i ungnen nu :D
det blir att äta pasta pesto o vitlöksbröd ;)
mmm

Av Emma - 7 november 2012 11:14

Hallojsan..

ida e ja sjuk. Mamma ringde till sjukan för jag har ju tagit testet mot gluten för 2 veckor sen men de visade sig att ja inte va gluten.
så mamma.sa att vi ville at de skulle göra mera underaökningar för vi är.väldigt trötta med att åka in o ut från sjukan hela tiden.
o på fredag ska ja ju träffa skoldoktorn o skolsystern för ryggen :/

nu lyssnar ja på Na Na Na med 1D :)
älskar den låten den e en av mina favvos men jag har många favvos av dom :D

jag vet inte om det blir nån ridning för mih ida hoppas det ;D

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards