BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Emma - 27 november 2012 21:17

I stallet idag såg vi en död groda vid greparna där de hänger . den satt på en kant. OMG!! ni skulle ha sätt mig blev galen haha XD

Av Emma - 27 november 2012 20:54

Kollar på Göta kanal på trean nu :)
berättarrösten är jävligt jobbig.

ida på ridningen fick ja cassie :) hon var jätte duktig ida :D vi gjorde framdelsvändningar och tränade lite på galoppen :D det gick jätte bra i både framdelsvändningarna och galoppen :)
hon var verkligen så duktig :)
fick henne att gå på tygeln också wooppaaaa ;)

här kommer bilder på salomon o i stallet ;)

Av Emma - 27 november 2012 17:14

Kunde inte lägga ut bilderna i förra inlägget för behövde ringa mamma. en speciell grej.
här kommer bilderna på ridbyxorna :D

Av Emma - 27 november 2012 17:00

Tjääna
är i stallet nu :) ska snart in till hästarna :)
tänkte bara göra ett snabbt inlägg här ;)
ida fyller Ebba år wooppaaa :D hon kommer väll hit snart. ska gratta henne :D
Hon har cassi idag som häst ja med så kanske kan gratta henne igen när jag tar över hästen eller hur man ska säga haha ;)
tar å går nu

Av Emma - 27 november 2012 16:06

Snart bliiir stallet da wooppa :D
hoppas att man får waagner ååhh älskar han <3<3<3

Mormor kommit nu så blir väll att åka :D
tar kort på ridbyxorna snart ;)

Av Emma - 27 november 2012 07:39

Snart blire att gå till busshållsplatsen.
ughh!!

inte direekt ett "jippie vill gå ut o vara där ute" väder :/
skulle hellre vara hemma idag :) men om jag e hemma skulle jag inte få gå på ridningen så då blire väll att gå till skolan ändå :)

har ju också ph samtal ida så slutar senare :(((
Det är bara att fortsätta även om de e tråkigt :)

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards