BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Emma - 18 november 2012 22:09

Tjäöna
jag noppar ju mina ögonbryyn...
Alldelles nyss skulle jag prova att raka ögonbrynen lite för det gjorde så ont att noppa men gissa vad som hände...
Jag rakade encliten bit i mitten av ögonbrynet så det ser helt feilat ut nu..

tips: raka aldrig ögonbrynen noppa eller med en nopppenna lr va de heter. fyfan nu måste jag färglägga ögonbrynen också... yaay. not...
Och vi har ju bara svart eyeliner hemma o jag har ju bruna ögonbryn...
men fixade det med lite ögonskugga...

fan vad duktig man känner sig...
ska iaf lägga mig nu så godnatt :/

Av Emma - 18 november 2012 16:24

Tjääna broo's
Kollar lite på tv.
Hela dagen idag ägnade jag mig till att göra en litem bok som är baserad på min drkanske lägger upp den här sen. Jag kan säga att den handlar om One Direction och mest om harry styles hehe :)
Lite awkward..

Äter ett äpple och en mandarin :)

När jag är på surfplattan eller mobilen kan jag inte göra riktiga smiliesar eller så mycket bqra så ni vet :D

Av Emma - 18 november 2012 10:11

godmorgon   

idag var man ju väldigt morgonpigg...

inte alls faktiskt...


hehe skulle ju ta o lära mej lite danska den hära helgen   

jag kan säga hej och hejdå iaf   

Hej är Hej   

och hejdå är farvel   

sen ska man ju uttala det rätt också... har kollat ite på youtube efter videor och hittade en som var shita bra   


gick upp 7 idag!!!

men var helt klarvaken då o nu är jag helt tröött o sömnig..

blir nog o lägga mig tidigare idag!!!

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards