BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Emma - 28 november 2012 22:05

Tar och lägger mig nu :)
benjamin lasnier har äntligen svarat mig :)
Det var verkligen jätte trevligt hemma hos mammas kompis + chips glögg cola och ostbågar. vi åt mer da men det va a good time ;)
tar och drar mig tillbaka så godnatt :)

Av Emma - 28 november 2012 20:43

Haha chips och ostbågar wooppaa
Och dessutom på en Onsdag woop woop ;)

kollar dessutom på bonde söker fru, inte bästa programmet men men det går väll bra höhö :D

Av Emma - 28 november 2012 19:00

Vi är framme nu :)
vi är här för mammas kompis pappa dött.
så hon samlade sina kompisar för en myskväll och jag fick följa med :D

Av Emma - 28 november 2012 18:21

Nu blire att åka till mammas kompis woppaaa :D
de e från amerika men födda i sverige så vi passar på medans de är här ;)

blev ingen ridning ida hade jätte ont i magen så stälde in i sista sek :(
men men åker nu :)

Av Emma - 28 november 2012 15:23

snart ere julafton woppaaa !!   

men ännu närmare........ Ridningen idag   

lyyyyyssnar på musiiik guess who??   Justin Biebaaaa (Bieber)   


igår ni skulle ha varit med på bilden haha    Jag och Sarah i min klass älskar ju Justin Bieber och killarna hatar ju honom. så vi frågade alla killar vilken artist de gillade och sen pratade vi skit om de. Freddy började kasta oljekritor på oss hahaha men han missa och fick skäll av karolina vår lärare i bild   

vi fick lyssna på musik på bilden också så Elin satte på musik högt på sin ipad 3 och ja och sarah sa att alla sjöng som tjejer. Mwhahaha mucka inte med Beliebers!!!   


Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards