BieberSWAG!!!

Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 18 november 2012 16:24

Tjääna broo's
Kollar lite på tv.
Hela dagen idag ägnade jag mig till att göra en litem bok som är baserad på min drkanske lägger upp den här sen. Jag kan säga att den handlar om One Direction och mest om harry styles hehe :)
Lite awkward..

Äter ett äpple och en mandarin :)

När jag är på surfplattan eller mobilen kan jag inte göra riktiga smiliesar eller så mycket bqra så ni vet :D

Av Emma - 18 november 2012 10:11

godmorgon   

idag var man ju väldigt morgonpigg...

inte alls faktiskt...


hehe skulle ju ta o lära mej lite danska den hära helgen   

jag kan säga hej och hejdå iaf   

Hej är Hej   

och hejdå är farvel   

sen ska man ju uttala det rätt också... har kollat ite på youtube efter videor och hittade en som var shita bra   


gick upp 7 idag!!!

men var helt klarvaken då o nu är jag helt tröött o sömnig..

blir nog o lägga mig tidigare idag!!!

Av Emma - 17 november 2012 12:35

Har precis druckit en coca cola som de gjorde 1891
Hmm
Fast den typ finns fortfarande.
Den luktade färg eller typ nån tandkräm eller vad man ska säga o den smakade precis som den lukta...
Blää

Ida är Ja hemma mest. Träna på dansen o lite stretshing hurbman nu stavar det :)
Tänkte också försöka bli lite vigare...
Så ska ta o göra såna saker så man blir vig tills jag kan allt :)

Men här kommer en bild på colan Ja drack :0

Av Emma - 16 november 2012 21:34

Kollar på xfactor o Olly Murs han sjunger umdertiden man röstar :)
Han e klar nu :(
Är hemma från dansen :)
Vi repeterade lite o jorde små grejer om o om igen :D

Imorrn blir att lära sig danska :)
Haha
Men ni vet Benjamin Lasnier visar bild nedanför sen :)
Men iaf det är för han som jah ska lära mej danska han är från Danmark så :)
Tänkte kolla upp en internetkurs för att lära sej danska :)

Av Emma - 15 november 2012 21:34

Hallojsan
imorrn äre prov eller tästprov i engelska o ja e ju rätt bra i de ämnet så höhö haha hihi hoho ;)
det är även idrott imorrn :0
hmmm uijäck...
nejra men älskar int idrott så hehe :0
men gonatt på er ska stiga upp tidigt imorrn så bye <3<3<3

Av Emma - 15 november 2012 17:15

Hallojsan

Är hemma o äter lite... candy
Aja hade tänkt att jag skulle åka till stallet och hjälpa till ida o bara va i stallet :D man får ju det :)
Men nu känns det som om jag ska strunta i det :/
Är alldeles för trött :0
Så tänker inte åka dit id Har ju inte ridning ida iallafall.

Nu e mamma hemma o hon åkerndirekt till Falun för att köpa nått :p
Kollar på scrubs :) men nu är det reklam :/
Ska ta o gå in på ig nu :)
Bjuder på lite bilder :D 

Av Emma - 14 november 2012 19:46

Mwhahaha
Va i stallet idag:)
Igår också: D Igår fanns det en ny häst i stallet:)
Dens namn var Gamlet och är jätte sööt;)
Hästen är inte direk gammal, den är 6 år tror jag :)

När jag blir 15 Har mamma lovat att vi ska åka till NY (New York)
Vet att det är 2 år dit men jag kommer iaf få åka dit :)

Bilden här nedanför är på Benjamin Lasnier en av världens sötaste killar <3
Han bor o Danmark o är 13 år
<33333333333333333333333

Av Emma - 12 november 2012 21:22

Hajjsan
Nej men det finns ett spel som heter my horse och jag älskarju hästar så det är ett bra spel :D

Imorrn blire att åka till stallet ;)
Stallet o hästarr det bästa som finns :)
Hehe :D

Imorrn upp tidigt igen det e ju skooola som vanligt.
Det e kursdag imorrn.
Eftersom jag går på kunskapsskolan Har vi steg o kursdagar
:p

Ska ta o kolla lite på instagram nu så byee <3 :)

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards