BieberSWAG!!!

Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 24 november 2012 10:40

Nu e vi påväg mot stöckhölm :D
vi har kommit rätt långt faktiskt :)

äääter Läkerol weehoo :D visste int att de var halstabletter. trodde de va godis ;D

Av Emma - 23 november 2012 23:05

Tar o sömnar nu :)
ja vet int vrf men har fastat i att säga o skriva ö när det ska va o lite göteborgska ;)

aja tar o sömnar snart så ska ta o lägga mej :D
har lagt madrassen på golvet vid elementet o soffan o gjort ett litet fort lr va man kan kalla det.
Isa min katt e jätte nyfiken o hon kommer hit o luktar o spinner o lägger sig på kuddarna jag ska ha huvudet oå sen :D

Av Emma - 23 november 2012 20:47

jaa här kommer några tips på blööggar som ni kan kika in på   


*http://lovemymelody.blogg.se/

*http://youngphotographer.bloggplatsen.se/2012/11/23/9041829-breaking-dawn/

*http://princeandskorpion.bloggplatsen.se/2012/11/23/9041864-fredag/


tre bloggar, de tror jag nog att ni klarar av   


bild på mig, behöver bara hehe !!!

 

Av Emma - 23 november 2012 18:38

Jaaa vi åkte först o handla. där köpte vi tandborste, tandtråd, godis o glass hehe   

vi köpte lite frukost grejor till imorrn för vi ska åka tidigt så blir bara en snabb frukost   

sitter o kollar på tv. inte mer för mig just nu.

katten e så himla mysig just nu sitter vid mitt ben o spinner   

ikväll blire att se xfactor eller en film. blir att välja mellan dom     


ska ta min glass sen, det blev ben o jerry mmmm   

de fick bli en tårt smilie   

Av Emma - 23 november 2012 16:03

höhöhöööööö   


har ont i höövvett...


idaaaa ere Freeedag wiihoooooooo   

imorrn blire Stockholm wiihooo   


ikväll jaa då ni.. ni skulle väll vilja veta vad jag ska gö men det vet ni nog om ni tänker efter eller kollar på mina gammla inlägg   


kollar på tv och ska snart åka o handla mat   


Av Emma - 22 november 2012 17:49

Är hemma från fröbergs nu..
enav de tråkigaste affärer som finns :/
innan det var vi på djurmagazinet o de var lite roligare ;)

på fröbergs köpte mamma två vita plankor o på djurmagazinet köpte mamma torrfoder o en leksak till katten o ja köpte en liten godis bit för 2kr o hon blev helt galen i den så nu vet ja vad katten vill ha i julklapp ;)

Av Emma - 21 november 2012 12:14

hejhej


jag har inte kunnat skriva för internet har inte fungerat   

men jag felsökte på datorn alldeles nyss och då stog det att jag skulle starta om modemet.

och då gjorde jag det och det funka wiihoo   


igår var jag på ridning. Jag fick Billy    

vi skulle träna lite på att gallopera o rida över bommar och det gick jätte bra   

vi övade mest på galoppen, och jag fick Billy i galopp och höll den hela tiden så det va roligt. jag fick även Billy att gå på tygeln :) fast han är rätt enkel med att gallopera med men men. vi gallopera över bommar också och det gick jätte bra det med   


är hemma och sjuk eller fick migrän imorse så fick vara hemma. jag tappade synen också för att jag fick migrän så det var inge ide att gå till skolan.

men vi har stegdag ida så man kan lika gärna jobba hemmifrån så har jobbat lite med matten engelskan och svenskan, ska ta och träna lite på franskan också snart skulle bara göra ett inlägg först så byeeee :)



Av Emma - 18 november 2012 22:09

Tjäöna
jag noppar ju mina ögonbryyn...
Alldelles nyss skulle jag prova att raka ögonbrynen lite för det gjorde så ont att noppa men gissa vad som hände...
Jag rakade encliten bit i mitten av ögonbrynet så det ser helt feilat ut nu..

tips: raka aldrig ögonbrynen noppa eller med en nopppenna lr va de heter. fyfan nu måste jag färglägga ögonbrynen också... yaay. not...
Och vi har ju bara svart eyeliner hemma o jag har ju bruna ögonbryn...
men fixade det med lite ögonskugga...

fan vad duktig man känner sig...
ska iaf lägga mig nu så godnatt :/

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards