BieberSWAG!!!

Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 29 november 2012 19:42

åhh nej inte ett till inlägg, men ni tycker väll det är roligt med mycket inlägg, Right??


kollar på nyheterna, eller mamma om gör det, tror det är en vuxen grej   

sen blire böda camping på femman wiihoo en av de bra programmen   


sen var det ju de här med läxorna, jaa har inte direkt gjort de än hehe, men kan göra det sen eller nått sånt eller hur?? det tar inte så lång tid med läxor   


Anna, mammas kompis ringde nyss och hon kommer visst över   

många gäster det blev här idag   

Av Emma - 29 november 2012 18:41

nu tror ni säkert att det är min kompis som är här men det är mammas kompis som vi var hoss igår.   

kollar på tv ´´judys domstol`` eller nu ere ju pause så bytte till 112 poliser   

ÄÄÄÄÄÄRRRRR SÅÅÅÅ HIMMLLLLAAAA HUUUUUUNGRIIIG!!!!!!   


blir väll mat snart mamma ska bara snacka i några timmar med hennes kompisar och dricka kaffe som en vanlig vuxen...

nanana sång på huvuuuuuudet   

imorrn ere ju skola igen och masehallen och simning där   

jag måste också göra lite läxor för kom lite efter förra veckan i skolan uuuughh   

Av Emma - 29 november 2012 15:24

det här inlägget börjar jag inte med ett Hej men gjorde just det men aja.

imorrn blire maserhallen med skolan  woop woop   

ida hade vi bild wiihooo shitta kuligt   

vi gjorde vinter bild med enpunkts perspektiv   


lyssnar lite på spotify, One direction vettuu   

de e också shitta bra, älskar de o justin biebaaa (bieber)  

köpte lite godis i stan så äter det nu haha   


kolla in bloggen om ni älskar bieber och har BieberSWAAAG   

*http://justindrewbieber.blogg.se/

Av Emma - 29 november 2012 11:46

Är i skolan ;)
spelar finns i sjön hahA :D
jag är ensam med ett par så ser ut som ja vinner:)

Av Emma - 29 november 2012 08:17

Är i arenan i skolan höhö ...
kursdah wiihooo neej.....
skriver senare vid lunch rast eller nått ;)

Av Emma - 28 november 2012 22:05

Tar och lägger mig nu :)
benjamin lasnier har äntligen svarat mig :)
Det var verkligen jätte trevligt hemma hos mammas kompis + chips glögg cola och ostbågar. vi åt mer da men det va a good time ;)
tar och drar mig tillbaka så godnatt :)

Av Emma - 28 november 2012 20:43

Haha chips och ostbågar wooppaa
Och dessutom på en Onsdag woop woop ;)

kollar dessutom på bonde söker fru, inte bästa programmet men men det går väll bra höhö :D

Av Emma - 28 november 2012 19:00

Vi är framme nu :)
vi är här för mammas kompis pappa dött.
så hon samlade sina kompisar för en myskväll och jag fick följa med :D

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards