BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Emma - 3 december 2012 14:48

Hej Hej

nån som vet nått om Haylor?? (Harry Styles och Taylor Swift)

de verkar va ihop.

nån som vet nått?? ifall ni vet nått smaskigt om de skriv en kommentar vettja   

de skulle i alla fall passa så himla bra ihop.

tänk er Harry Styles och Taylor Swift   

Av Emma - 3 december 2012 11:21

tjääna

är hemma idag, är inte sjuk. bråkade med mamma imorse om vad jag skulle ha på mig för det va 20 minus grader ute och hon tjata om mössa, vantar, underställ och massvis av saker och jag klarar inte hennes tjat och hon tjata så mycket att jag skulle komma försent till skolan så jag tar och skolkar i stället. :)

det är ingen vana om ni nu tror det och mamma vet om att jag skolkar så hehe..


men ska ta och resa till london över en helg så det käns riktigt skönt. får se vad ja ska göra där kanske ta och gå på london eye igen och madam tussoue :)

fan vad nice det kommer bli :)

kanske frågar en kompis om hon vill med också :)

skämta bara haha :) på matten på steg 5 ska man kolla priserna för att åka till London på riktigt och man har fått ett studiebidrag på 8000 för att åka dit och då ska man räkna med mat, flyg, hotell, sevärdheter och allt man gör i riktiga livet när man åker dit :) man fick välja en stad i England och et är klart man tar London :)

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards