BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Emma - 16 december 2012 21:52

Goodnight peeps :D

En liten sann historia om mig sj!!
Jag har inge bra självförtroende. Den e verkligen på 0 lr 1 ...
När de e såhär lågt, vad ska man göra??
I skolan o med vänner, ja skojar runt, gör dåliga skämt, skrattar nått konstigt skratt. Ni.kanske tror att.de e för att ja har bra självförtroende. Men nej. Mitt skratt e till o me fejk. Jag har tränat.i snart 3 år på ett skratt ja gillar så ingen ska höra mitt riktiga skratt. För att int bli dömd beter ja mig konstigt.
Jag kan verkligen sitta på kvällarna o gråta för ja hatar mitt liv. De flesta kvällarna gör ja de!!
Jag e rädd för döden... de kan.ja också gråta över...
O att ha ''bästa'' kompisar som blir sura vad ja än gör, hur ska de hjälpa??
De finns säkert människor som har det mycket värre men samtidigt människor som hare mycke bättre.
Man kan försöka hjälpa mig med självförtroendet men de kommer alltid ändå va lågt. Med kompisar kan ja hålla på o så men innerst inne blir ja osäker på allt ja gör, rädd för att gö fel, för att hela världen ska skratta..

Av Emma - 16 december 2012 18:14

1 vecka till jul woop woop :D
Har alla skrivit till tomten ?? ;)
Det har iaf jag ;D
I år var min mamma tomte så hon har fått önskelistan o allt e klart.

Önskelista:
1: Justin Bieber (personlig)
2:one direction (personliga)
3:someday
4:girlfriend (jb's parfym)
5: domännamn
6: presentkort (olika klädaffärer m.m)
7:iphone 5 lr 4s
8: samsung galaxy s3
9:häst
10: hund
11: raskatt
12: glassmaskin
13: soda stream
14: massvis me choklad (XD)

Kommer int på nått mer för stunden men det finns så mycket mer ja vill ha.:D
Som varje ''unge'' vill XD

Av Emma - 16 december 2012 17:57

Här kommer lite bilder när ja åkte skidor. Mest från lifterna.

Av Emma - 16 december 2012 17:15

Jag är så himla glad här nu :)

när jag börja blogga hade jag typ 1 besökare pär dag o ibland 0 men gissa??

högsta som besökare jag har haft nu ä rrunt 1800 nått sånt, kan int säga exakt

Det har varit nära 2000 o ja e så jävligt glad.

kan int förklara mina känslor de dagarna jag loggat in och sett hur många besökare jag har :D

Så fortsätt så :) Kommentera gärna också :D

Jag vill bara TACKA er ni e så JÄVLA underbara   


o de e unika besökare ja talar om, ni som har blogg på bloggplatsen förstår.

Av Emma - 16 december 2012 16:58

Förlåt för en liten sen uppdatering.


men ida vare så att i sista min bestämde ja o mormor att vi skulle åka till Romme Alpin o åka skidor :D

idag tog vi bara 3 h kort för att starta lite.

fast man fick lite ont i fötterna, har lite för små pjäxor så ni kanske förstår :/

det var iaf jätte roligt med skidor :) mormor åker bara i de här barn backarna så jag fick åka sj i de större backarna.

så det blev som en liten invigning med skidor för den här säsongen :p


imorrn skola igen...

tur att de e sista veckan före jullov ;D

gu vas skönt de ska bli med jullov :D tycker att ja förskänat det ;)

sen ska vi ju också få betyg. första sexorna som får betyg vettni :D


snart kommer även mamma hem o då blire väll tjat o sånt, städa rummet, ta ut diskmaskinen, ta upp kläderna, bädda m.m

hehe jaa, efter skidorna, när ja kom hem, då vare snabbt framför datan o in på  en blogg o läsa 1D noveller ;P men jag e lixom fast me sånna noveller haha :D

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards