BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Emma - 7 december 2012 23:12

Åhh Nej här kommer ett långt inläggg.

I alla fall, ere nån mer än jag som känner sig som värsta reservkompisen? Det gör jag.
Jag känner mig som den kompisen som alla ringer om alla andra är upptagna.
Jag skulle så himla gärna vilja ha en bäzza som stöttar mig i allt och som jag kan berätta allt för även de djupaste hemligheter.
Just nu Har jag inga sånna vänner.
De Ja hade känns det som att vi glider ifrån. Lr jag Har aldrigkunnat berätta exakt allt för de. Jag bryr mig int längre om de läser de här o blir sura på mig. Jaha och?? Jag Har ju ändå alltid varit den här reservkompisen.
Jag skulle så gärna vilja ha en kille som bäzza eller en tjej da men hellst kille :)
Som också förstår mim humor.
Ingen vet vem Ja e på riktigt. Min familj Ja men ingen annan. Inte mina bästisar lr va Ja ska kalla de o inte de nya kompisarna. Jag Har aldrig riktigt vågat vara mig själv. Jag bara flamsar runt o skrattar o gör dåliga skämt. Men ingen vet vem Ja e. Jag kan även bli jävligt arg o sur. Jag e alltid glad med kompisarna för det e enklast. Jag vill ha en ekta bäzza som jag kan kalla syster, jag kommer säkert aldrig få nån sån...
Om ni tycker som Ja eller skulle vilja prata hör av dig vindruva@hotmail.Com lr kik EEEEmmmaaaah :)

Av Emma - 7 december 2012 20:02

Och..... helgen börjas med xfactor och chips   


ALLIHOPA RÖSTA RÖSTA RÖSTA PÅ... ISAAAAAAAAK!!!

(lr awa)


chema för helgen!


Lördag: kl 12:45 dans i hagaskolans aula :) träning för tills på söndagen.

Söndag: uppträda i hagaskolans aula kl 13:30 och 15:30


Taggad tjej här :)

första dansuppvisningen woop woop :D


mitt citat: Im the cool kid here, peace out Niggas B)

Av Emma - 7 december 2012 14:45

Man ska ju lungt ta o bussluffa nån gång i sitt liv ;)
Nån som hänger på??
Man åker först en buss o går av när man känner för det o sen byter man buss o sen fortsätter så :D

Av Emma - 7 december 2012 07:43

E påväg till skolan.
Jag går idag :)
Bra med motion ;)

Idag ere idrott o sen vanlig.skoldag :)
Nästa termin varje fre slutar vi 13:10 känslan man fick när de berättade det igår :D

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards