BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Emma - 29 december 2012 20:50

Jup, ni förstår säkert. Jag förlorade mot mamma...
Första gången jag körde utan stängsel o de va svåårt..
Aja nästa gång vinner ja :) promes!!

Jag har ben o jerry glass kvar sen igår. Åt int den igår. Glömde bort den så vi yar den idag ;)
$enare blire väll att kolla.på film :D

Av Emma - 29 december 2012 18:29

Kl 19.00 Har vi bokat bowling.
Ska bli jäkliiigt roligy ;) får int ha grindar längre, e fö gammal :(
Har aldrig bowlat utan de... hahaha. ;-)
Men de kommer säkeeert gå goodie :)

Julia Har svarat på frågestunden nu :)
Jag frågade en konatig fråga med namnet nått weiirdoo men hon lista ut att de va Ja hehe :)

Ska väll åka snart :)

I soffan sitter i o diskuterar Hööks ;)ifall de kommer med ikea hit :) för hööks finns vid ikea i gävle o bromma o nåra städer till så de borde komma När ikea kommer till borlänge ;)

Av Emma - 29 december 2012 16:39

Av Emma - 29 december 2012 15:10

Nu tror ni säkert att de e på min blogg . Men nejra ;)

Min kompis har frågestund på hennes blogg o den slutar 16.00 idag så skynda skynda :D
Http://www.julias-verklighet.bloggplatsen.se
Jag litar på er att ni frågar massvis, okej?? Är vi överens?! Bra :D

Av Emma - 29 december 2012 13:59

Sitter i toppstugan o fikar.
Varit riktigt skönt med att åka skidor :)
De stänger kl tre så vi kan iaf åka i en timme til :)
Jag tog en kärleksmuffin o cola o mamma tog daimtårta o te :)
Tog kärleksmuffinen mest fö att den va så STOR ;)

Blir att åka lite till sen.
De e lite isigt men de får man va berädd på, right??
Annars går de ju sjuuukt bra :)
Efter när de har stängt ska vi in på after skiin o driccka cola lr nått :D

De e lite dimmigt på toppen o de blåser lite. Men men ;)

Av Emma - 29 december 2012 10:45

Godmoorgon på er :)
Har ni sovit gott?? De Har iaf Ja ;)

Vaknade lite sent men de gör inge. Vi ska äta frukost nu sen bär de av :D
Riktigt skoj att åka skidor :)
De här e int första gången för terminen Ja åker skidor, åkt 2 ggr innan :)
Men för mammas del blir de första gången :)

Lite ont i halsen, men va spelar de för roll?!!! De brukar ändå gå över Efter en stund :D
Dessutom finns de ju halstabletter :)

Va ska man säga. Åka skidor fram till kl tre, sen blire ju hem o slappa framför tven.
Inge mer ida.
Tror vi ska handla fö nyår också :D
Vet int va vi ska ha fö mat vet ba att vi ska ha min chokladfontän med frukt som efterrätt :)
Ja älskar verkligen min chokladfontän, en av de bästa presentrrna Ja nånsin fått ;)

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards