BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Emma - 17 december 2012 21:16

Nu blire att lägga sig men ska såklart hålla på med mobilen lite.

Imorrn skola igen :( blää
Men stallet också så de e bra :)
Hoppas vi får välja häst imorrn, då blire Wagner :)

Men känner att ja int har så mycke mer att säga så godnatt så skriver ja imorrn ;D

Av Emma - 17 december 2012 20:51

jaa en vecka kvar till juuul woohooo


har int ens köpt julklappar men det blir väll nån dag i veckan ;)

gu va bra ja e...


det blir att mamma ger mig pengar o sen köper ja hennes julklapp fast de e hennes pengar men aja :D


här kommer en liten bild :D

 

Fyfaaan hur kan man ta o döda sin mamma o sen döda barn på en skola o de va ju typ 6-7 år!!



Av Emma - 17 december 2012 20:17

Guess what??!!


om två dagar (Onsdag) då blire ridning o sammtidigt skriva kontrakt för att bli medryttare på Wagner :D

så börjar va medryttare 1 jan ;)


idag va ja med Filippa till stallet för att träna liten på att hjälpa till me stalltjänsten i stallet :)

när man e medryttare så har vi ju 2 per dag till torsdan från måndan som har stalltjänst för att hjälpa alla elever om de behöver hjälp :)

så var där för lite träning, fick hjälpa till med wagner mest haha :D men man förstår ju varför  ;)


Av Emma - 17 december 2012 08:49

Ugh årka!!
Ida ere skola igen...
Dagen går väll snabbt...

Ida efter skolan blire ba hem o tveeeeen!!! :D
Kanske tipsa lite om nån blogg ;)
Har int hunnit i helgas lr hur man säger. Så kommentera, o så. Sen går ja ju också in på bloggar som int har kommenterat, men för att gö de enklare för mig KOMMENTERA!!

Dagens outfit :)

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards