BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Emma - 21 december 2012 17:20

Den här bloggen har ja fallit för :D

kommer länka den på min blogg lite senare också :)

*http://hoppdiggaren.blogg.se/

Av Emma - 21 december 2012 17:18

hejsaaaan

tänka sig jag överlevde 2012 :D (trodde int jorden skulle gå under)

Faaan va bra ja e ;)

nån mer som va så bra som ja, som kunde överleva undergången allså??

Av Emma - 21 december 2012 17:07

Tjäänare :D

ida har de varit en suuuper bra dag :)

vid nio på morronen åkte ja till romme alpin för att åka skidor med elin o matilde. Sen åkte elin hem vid 11 o då kom en annan som heter elina :)

sen när ja elina o matilde satt i sittliften råkade ja tappa min tjuga för ja skulle ta upp chokladen ur min ficka, de andra ville ha. o då fick vi åka i solstinget som e en svart backa, men den e ändå rätt enkel. ja o elina fick gå in där man inte kunde åka, på sidan om, ungevär vid skogen, ovanför åkte sittliftarna. o alla som kom ovanför kollade på oss o garvade. haha XD

sen var de nåra killar 15-17 år som frågade om de gick bra när de kom me sittliften, å vi skreeek Jaaaa :)

sen var det andra som fråga samma sak också haha. sen var de en gubbe som åkte ovanför oss som sa att det va en tjugo lite längre bort, så vi gick dit o hitta min tjuga :) innan vi gick in i skogen tog vi av oss skidorna :)


imorrn blire kupolen med Elina. ska handla lite kläder o julklappar :D så vi ska höras nu på kvällen o bestämma när o så :D

så nu har ja nått att gö imorrn också shitt va bra :)


e hemma hoss momo nu fö vill int va hemma ikväll, mest fö att om ja va hemma skulle ja behövt städa mitt rum o nu ska ja gö de imon efter kupolen :)

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards