BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Emma - 22 december 2012 21:35

Körde julaftoonsdan istället för dopparedan, alla kör ju på de.
Aja men kom ju precis på att de e den dagen ida :)
2 days till juuul woohoo :) :D
Känns riktigt rolig.
Handlat alla julklappar o allt e klart ;D
Ååh vill öppna paket.nu. Vill såklart.som varje unge se va man får :)

Av Emma - 22 december 2012 20:48

Kollar på eragon.
O äter en grod klubba som inte har öron.
Åt upp öronen. Så nu ser sen så dålig o ful ut.
Ehm imorrn kommer de en video om ja int hinner lägga ut den ida. Den e ifrån i torsdags, i matsalen, hur man kan äta pannacotta när de int e gott.
It's going to be good!

Av Emma - 22 december 2012 16:15

hejhej :)

igår kunde ja int skriva, åkte in till sjukan.

När vi åkte skidor igår ramlade ju jag o slog i huvudet så hadeskit ont i huvudet, va yr o mådde illa.

o det va nåra symton på hjärnskakning. Alla barn som typ hade slagt i huvudet fick sova över där en natt sa de, för att va på den säkra sidan. så ja sovde över där till ida. så vid 10 tiden i morse åkte vi hem :)

då vare ba hem, duscha, sminka sig o byta kläder. för kl 12 ida skulle ja möta Elina på kupolen, vi skulle handla julklappar tillsammans.

men ja hann so tur va :D

så nu har ja köpt lite julisar till både mamma o mormor. Hoppas int mamma lr mormor läser detta.

till mormor köpte ja ett lila-blommigt halsband som passade mormor :)

Till mamma blev det en jätte go parfym, den luktade vanilj o lktade verkligen så gott :) den kostade 299 kr så de var där alla mina pengar rök upp...

sen köpte ja en fin tröja till mig o lösögonfransar till mig :D

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards