BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Emma - 12 december 2012 21:19

Innan man tar o lägger sig blire att tänka på MIN Wagner <333

Om man ska sammanfatta dagen idag kort så hare varit en rätt normal dag. Skola, idag blivit sur på matilde och stallet.
Att va sur på matilde e int en nirmal dag.XD
Idag fick vi välja häst och gissa vem.ja tog ;)
Jooooo...... WAGNER WOOHOO GO WAGNERPOWEEER!!!
Vi skulle ta och rygga med hästarna och det gick så.JÄÄÄVLA bra med Wagner :D
Sen han e inte så "Jippie nu ska jag va snabb" han e mer "uuuhhh årkar inte"
Men fick honom att trava så snabbt att han tog ett galoppsteg ;)
Fick honom dessutom att gå på tygeln och han e int den lättaste häst att göra det med så e himla glad just nu :)
Lyckodag: 12/12~12

Av Emma - 12 december 2012 21:07

Jingle bells, haters smells, loser go away, justins hot, haters not, beliebers all the way, hey

Av Emma - 12 december 2012 20:49

Nu när du söker medryttare så SKA jag bli medryttare på dig, inte VILL utan SKA!!
Du är mitt allt.
Anledningen att jag går på ridningen varje vecka, för att se dig :)
Jag har verkligen älskat dig från jag började på denna ridskola <333
När man går in i din box kommer du för att hälsa för att sen leta efter godis i fickorna.
Du är den absoluta charmigaste hästen i hela stallet.
Du kanske inte är den snabbaste hästen som alltid går på. Du älskar inte att hoppa utan gör söta grodhopp istället.
Men du är fortfarande den hästen som har bäst gallop och allt annat e bara helt bra med dig. Du är så himla mysig och söt.
Du är c ponny nästan d ponny och ljus fux <33
Du är inte en vanlig brun häst, du är nått extra <3

Av Emma - 12 december 2012 15:35

snart snart snart ridning, wiihoo :)

känner mig shittttaaa nervös!

undra villken häst ja får? WAGNER WAGNER WAGNER WAGNER!!!


Tänker varje  dag på NY haha XD nej men vill dit vill dit vill dit så JÄVLAA mycket just nu :D

ikväll efter ridningen blire bara hem, duscha, äta, kolla på tv o sooooovaa :)

sen imorrn sista dagen för veckan i skolan woop woop :)

STUDIEDAG på fre :) blir väll mest hemma sova, speeeeela musik lågt, hoppas mamma int e hemma då :/

om hon e hemme måste jag ha musiken på lågt ljud men om hon e på jobbet då ni, då blire full fart :))))


Av Emma - 12 december 2012 15:32

här kommer 3 bloggtips :)

*http://justindrewbieber.blogg.se/

*http://onedirectionswe.blogg.se/

*http://hannaasalomonsson.blogg.se/


hare så bra med de här otroligt grymma bloggarna :D

Av Emma - 12 december 2012 11:50

Har tråkigt just nu. Har gått.från lunchen o.har rast nu. Jaa vi sitter inne & håller på me mobilen.
Innan ridningen blire som sakt att länka några lr en blogg :)
Om du vill att ja ska länka just DIN blogg skicka en kommentar vettja ;)
Såklart kommer ja kolla på den innan :)

Av Emma - 12 december 2012 11:39

Ja som sakt sitter jag i matsalen nu :)
Det blev kyckling o ris men,de va int så gott :/
Lite skvaller också om vissa personer :)
Alltid lika kul me det :D

Ikväll blire ridning, ÄNTLIGEN!!
Nu vare 2 veckor sen $ist :/ så äntligen :)
Igår red de andra barbacka men kunde ju int gå så de va synd..
Hoppas vi ska gö de ida också :)
De va värkligen länge sen :)

Här kommer en sann text om Justin Bieber!
Jag tycker JÄVLA mycket att alla ska börja respektera jusin bieber.
Man behöver int gilla hans musik men man kan i alla fall RESPEKTERA JUSTIN BIEBER!!!

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards