BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Emma - 24 december 2012 23:52

Gonatt alla :D
Haft en suverän dag me många paket :)
Nu väntar nyår o födelsedagen :D
som sakt frågestunden slutar Onsdag kl 13.00
Svarar helt ärligy o öppet på alla frågor.oavsätg de e pinsamma eller lite hemligt.
100% öppen ;)
Så heja heja heja ;D

Tar o släckee nu :) haft som sakt en suverän dag som tyvär ska ta slut nu :/
Men men vi har ju minnena kvar :)
Imon blire även lite videor här på bloggen woop woop ;)

Av Emma - 24 december 2012 23:40

Av Emma - 24 december 2012 23:38

Jahapp då e julen över.
O nästa sak e nyåååår :D

Imorrn blire mest hemma :)
Kupolen har stängt så kan int åka dit o shoppa.
Men imon blire en liten spadag hemma hos mig ;)
Har köpt ansiktsmask:) sen fixar vi lite te.
Kör lite bad o tvättar håret med olivolja som tydligen ska va bra för håret ;)
Sen blire också att se på film imon :)
Som en del av spaadagen.
Kanske går o köper lite nyttiga saker som man kan äta ;D
De kommer alltså bli en GRYM dag imon :D

Av Emma - 24 december 2012 23:34

Ååh faan vad de blev feel.
Min kompis trodde att de här inlägget när ja inte ville prata skit om nån va att ja mena henne.
Men de e de ju int :/
De e ju om nån annan.
Omg. Vad fel de blev lr hur..

Av Emma - 24 december 2012 20:44

       

Ny

Av Emma - 24 december 2012 20:17

jup nu har ja fixat nu header :D

den blev faktiskt riktigt bra :D


Har bestämt mig för en viss sak men kan no int säga det i bloggen. Har lixom lärt mig att int prata skit o andra på internet eller skriva nått om de...


aja, ja fick jb´s parfym someday ida :) ett par hörlurar ja önska mig, hästbok, 500 kr i presentkrt på hela kupolen, fick pengar för att köpa långt ridspö (behövs på Wagner), sen fick ja lite mer :D


nu kollar vi lite på tv. Vi åt även marsipantomtar som ja gjort ida :) de sa att ja skulle kunna bli konditor, men de e väll ba nått man säger inom fam ;)


kom ihåg slutar frågestuden på Onsdag kl 13.00 ;D

Av Emma - 24 december 2012 11:25

Vi har fått en inbjudan till wedding i athen i jan :D
Ja e ju kvartsdel greek så vi har släkt som bor där o då ska eretta gifta sig så vi har fått inbjudan så hoppas verkligen att vi kan åka dit ;)

Nu.ska ja ta å börja gö iordning mig, sen damsuga mattan. O så.
De måste ju va fint tills gästerna kommer lr hur ;D

Om prick en vecka blir ja medryttare till wagner :)

Glöm inte att ja har frågestund tills på Onsdag kl 13.00 :)
Så fråga, fråga, fråga ;)

Av Emma - 24 december 2012 10:09

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards