BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Emma - 30 december 2012 21:55

Srry Julia. Härmar dig med inlägget ;)

Mina löften inför nyår;
*springa varje dag...
*inte äta godis på vardagar.
*vara mig själv o int slitas med i strömmen som ja gjort sen ja flytta till Borlänge...

3 mål som jag SKA klara :D

Av Emma - 30 december 2012 20:48

Har varit på bio, sune i Grekland vettni ;)
Riktigt bra om ja ska va ärlig :)
Pratat lite med Filippa om när ja ska va i stallet o nu ere bestämt, 1 jan blire ;)

Sitter i soffan, kollar på avatar. O såklart käkar ben o jerry ;)
Shitta gött :D

Imon ere ju nyår. Mitt löfte kommer att bli att ja ska träna varje dag ;)
Kommer bli lite svårt att hålla men ja måste KÄMPA om ja ska klara de.
Villka nyårs löften ska ni ha??
Är faktiskt jätte intresserad i vad alla har fö nyårs löften. Så skicka in en kommentar vettja ;)

Av Emma - 30 december 2012 13:38

$itter i soffan under en fillt. De e fö faan såå kallt utanför filten...

Sitter under filten o spelar mobilspel haha :D
Känner mig duktig ida. Sprungit, städat o fixat sysslor ;)
Ovanligt duktig idag :)
Men ändå tjatar mamma på att ja ska gö det o den grejen..
Men vafaan ja har redan gjort allt...

Aja aja aja...

Av Emma - 30 december 2012 12:19

Har sprungit runt älven nu på morgonen ;) lite jobbigare än i vanliga fall... För man sjönk ner i snön när man sprang... O sen va de lite isigt så man halkade..

Idag har jag inga planer just nu. Så alla kompisaaar RING RING RING!!!
Ska försöka få tag i Filippa fö ja ska va i stallet den andra jan o har int fått nått schema. Vi har försökt få tag i stallchefen men hon svarar int så nu ere ba att höra me filippa.

Av Emma - 30 december 2012 00:15

Jup nu är världens sämsta uppdatetingsaktivist här;)
srry för att ja int uppdaterat så mycke ida men har lixom haft fullt upp :D

Sammanfatta dagen:
Började dagen med frukost o sen bar de av mot Romme.
Senare under dagen bokade vi bowling o åkte iväg på de. Såklart förlorade ja...
Sen åkte vi hem. De blev en film som var tre o en halv timma lång.

De va min dag i sammanfattning. Nu återstår bara sovning. Imon ere en ny dag med nya äventyr ;)
Men kl är ju över tolv så idag äre sööööndaag ;)

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards