BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Emma - 5 december 2012 21:34

En sak jag stör mig på är människor som, hur ska man förklara. Jag har finnar i så o de jag stör mig på är människir som tycker illa om människor som har finnar eller annat problem...
De säger tex ni vet den där tjejjen med massa finnar o tror att vi inte hör. Men det gör vi faktiskt. Och de man känner som plötsligt fått en enda finne i pannan lr nån annan stans och kommer fram till en och säger, kolla jag har fått en finne den e så himla irriterande.. Man vafan kolla i mitt ansikte jag har överallt. Förstår inte de att det sänker ens självfortroende. Vi kanske inte är de snyggaste, coolaste, mest populära eller den tjejen alla killar vill ha men vi är i alla fall oss själva. Det är så lågt me människor som tror att de e bäst, störst o vackrast. Jag slår vad om att ni som aldrig riktigt känt på hur det är att ha finnar över hela facet och behöva gömma sig i smink för man är rädd för hur andra tycker om en skulle klara det i en vecka inte äns en dag.
Att bli utstirrad pågrund av finnar. Vi har inte,valt att få finnar. Lär känna oss innan ni dömmer oss, vi kanske är helt okej eller till och med roligare än de utan finnar. Jag har valt att gömma mig i smink för att jag är rädd för vad andra tycker om mig.
Så jag ber er, SLUTA DÖM OSS...
De här gäller säkert också för andra som tex är litw större än andra eller nått annat problem.
Jag har haft finnar i hela facet i två snart tre års tid, äntligen ny börjar de försvinna men jag kommer alltid komma ihåg hur det va och villka som snacka skit...
Vem vet nån av oss kanske blir värsta kändisen eller modellen, vi är vackra men pågrund av finnarna blir vi genast de som e fula och töntar.
Innan du säger nått tänk efter, det kan skada andra.

Av Emma - 5 december 2012 16:00

ni höre själva på vad detta inlägg kommer handla om ;)


kollar på nått weirdat program. hon gjör ett program o att vara tjock :/


aja skolan var som vanligt idag, matte och sånt..

Jag kommer säkert få C i betyg i år wiihooo

och det var det betyget jag hade i matte som när jag går ut i nian men får det i sexan istället woop woop :D

Av Emma - 5 december 2012 15:18

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards