BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Emma - 13 december 2012 21:44

japp nu ere dags för mig att lägga mig :)

imorrn sovmorgon o hemstudie:)


i förra inlägget tipsa ja ju om en blogg med 1D Noveller o gissa vad jag är helt fast och beroende för den bloggen och novellerna nu

gå gärna in på den bloggen :)

http://onedirectiontolove.bloggplatsen.se/ 

ovanför ser ni bloggens url så KIKA KIKA KIKA !!

Av Emma - 13 december 2012 19:13

ätit klart o sitter framför tven ´:)

sitter och lockar håret me en penna, ska ha kvar den så länge jag kan o sen se hur lockigt det blir haha XD


senare blire att se böda camping o sen lägga sig. imorrn ere ju studiedag, vet har tjatat om det ganska länge nu, och so´vmorgon.

imorrn kanske vi ska gö knäck.

o på lör åker mamma till sthlm o mormor kommer...


vet int riktigt mer vad jag ska skriva..

men här kommer tips på en blogg med 1D noveller,

*http://onedirectiontolove.bloggplatsen.se/

om ni älskar noveller som ja kolla in bloggen :)

Tss

Av Emma - 13 december 2012 18:23

Åååå
Kan knappt prataaa
Nej men ni fattar om ja säger wagner va??
Snart mat :)

Av Emma - 13 december 2012 17:13

nu blire att läsa igenom papprerna :D

efter det blire att äta ungspannkaka med bacon ;)


Det enda jag täker på är Wagner just nu och jag känner mig nervös men ändå int haha lite konstigt kanske men så e ja ;)

oooh nu håller vi på att skriva under avtalet :D WAGNER WAGNER WAGNER GOO WAGNER ;)

sååå e snart medryttare hel o int halv ;)


och de va vissa regler men de kommer man såklar följa man vill ju hästens bästa och va snäll mot all på ridklubben :)

Av Emma - 13 december 2012 14:56

OMG!!!OMG!!!OMG!!!


Nu ere nått STORT som hänt här :D

Mamma ringde ju charlotte idag om att bli medryttare på Wagner :)

så charlotte ska skicka papper och dokument o sånt :)))))))

så kommer nog bli medryttare på Wagner :) 

man kan int bli GLADARE än vad jag är nu woop woop :)

igår o idag e mina lyckodagar ahahahaha :D

     


Nu har jag ledigt dessutom :D

så imorrn ere som ni redan vet hemstudier wiihoo :D

och nästa vecka sista veckan sen JUUUUULLOOOV :)

Av Emma - 13 december 2012 14:00

Snaaaaart e skoldagen slut :D
Imorrn jaap då blire sova av ;)
O MUSIIIIIIK :)

Av Emma - 13 december 2012 11:40

Sitter i föreläsningssalen :)
Vi har rast. Jag håller på me mobilen o de gör de fkesta ocksp ;)

Ida ska mamma ringa till charlotte (ridläraren & stallansvarig) o prata om att bli medryttare till wagner :D

Imorrn studiedag yaay:)
Hemma, sova o spela HÖÖÖG musik ;)

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards