BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Emma - 11 december 2012 22:11

Imorrn ere jordens undergång, oh NO!!

Hehe nej tror inte på sånt crap.
I sånnafall.skulle jorden va i dåligare skick än den e i nu lr hur ? :)

Av Emma - 11 december 2012 22:09

Nu e dagen slut för mig :)
Inte fått så mycke genom skoöan klar ida, va ju hemma å sjuk :/
Känner mig bättre så blir säkert skola imorrn.
Fick.en jätte fin kommentar av en hanna idag så kikade in lite på hennes blogg & oj va fin den va :0 så imorrn när ja har tillgång till datan blire lite bloggtips här på bloggen så missa inte det :D

Av Emma - 11 december 2012 20:36

Är hemma från affären nu :)
Vi köpte lite GREJOR!!
De blev tex dextro och knäck GREJOR, så vi ska ta å göra knäck på fre :D
Imorrn skola. Jaa vad ska man säga om de.
Redan ätit upp halva dextron haha XD

Av Emma - 11 december 2012 20:22

Av Emma - 11 december 2012 20:19

Av Emma - 11 december 2012 16:40

okej alla nu ere så att jag gör hellt weirda inlägg för har lite boring ska inte till ridningen riktigt än så jaa.


ni vet twiiittaa (twitter) aja nu ere såhär att typ jätte många kändisar följer mig, tex alla i one direction och justin bieber :D

det tycker jag e de viktigaste kändisarna så, men ashley tisdal :)


IPHONE IPHONE IHOPNE IPHONE 5555555555555555!!

vill ha vill ha & vill ha!!!


why did I ever whanna lt you goooooo!! nanana- One direction <33

de här treorna som helt weirdit dyker upp är sånna som jag försöker göra hjärtan på men neeeej de ska ju inte kunna gåå

bllääää på bloggplatsen med det!!

Av Emma - 11 december 2012 16:28

UUghh!!

varför går åren så sakta när man ska göra nått om typ 2 år??

bläää

jo jag ska ta å åka till NY när ja blir 15 woop woop :)

men problemet är att de e 2år dit och åren går så jäävla sakta...

wääähwäääh......... och redan nu springer man omkring o skryterom att man åker till Ny när man blir 15 hahahaha XD nånsom känner igen sig??


snaaaaaaaaart 13 wiihooo, fyller 3 jan wooppaaaa XD

och ännu närmare ridningen idaaaaag :) WAGNER WAGNER WAGNER WAGNER!! <333 the worlds beest höörsee :P

aja tar väll o sätter på mig ridgrejerna nu :) nån mer som stör mig på att man skriver grejor men det heter GREJER!!! asså fatta!!

men tar å åker nu ra så have a nice evening :D


Av Emma - 11 december 2012 16:17

jaa jag och on direction sitter och snger lite, eller de sjunger och jag sitter bara där haha XD

Niall spelar gitarr till låtarna också :p

miiiiina bäzzaz wiihooo, älskaaaar de <333

de hälsar Hej igen och köttbullar haha på svenska :D

ska ta å gå tillbaka nu men innan det lägger jag upp en bild på oss :)  

ja vet jag ser lite konstig ut haha lolololol nej men nu ska man väll ta o va nöjd XD

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards