BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Emma - 15 december 2012 16:11

som ni hörde på rubriken är filmen slut.

jag har sett den förut men kom int ihåg nått, som tur var ;)

nu sitter jag o kollar på trafikpoliserna :)


mormor kommer säkert snart dessutom.

ska dessutom ta o kolla in lite bloggar senare o se om de finns nån ny jag vill följa och nu som vanligt, kommentera om du vill att ja ska kolla på just DIN blogg o kanske tipsa den här :)

Av Emma - 15 december 2012 14:39

Hyrde film o de blev a cinderella story.
Den e int täcknad o trailern verka bra såå here we goo !!

Av Emma - 15 december 2012 14:17

nu ere verkligen snööoväder ute :)

o då kan man väll ta lite knäck o sätta på en bra film :)

på en Lördag också som denna ;)


just nu kollar jag på superskinny vs superfat

lr om de e tvärtom :/

åååh älskar brittisk brytning :D <<

sen vet ni ju niall i 1D han e ju från irland och den brytningen e också såååå gullig :)


aja ska ta o kolla lite på vad vi har för filmer o kanske ringa mamma o fråga om jag kan hyra nått på tven :D


Av Emma - 15 december 2012 13:14

Nu har jag äntligen gjort klart knäcken o de ska svalna i kylskåpet :D
Gjorde en variant där man gör de i mickron o de e mycke enklare :)

Lyssnar även på 1D på youtube :)
Min spotify.funkar int. De står 0 min kvar, antagligen för att ja int e premium :/

Jag fick int gö knäck sj för mamma men har gjort de ändå nu. Mormor e int här. Hon kommer vid 4~5
Så gjort de HELT sj :D

Av Emma - 15 december 2012 10:20

här kommer en video från dansuppvisningen (inte ja som dansa)
 

Av Emma - 15 december 2012 10:14

nu håller ja på att ladda upp en video på min mobil till bloggplatsen :)

det är med djursjukhuset oen bra sång ni måste lyssna :D

sången är gjord av 1D :)

nu e den uppladdad kanske kan ta upp den på det här inlägget :D


  här är den :) lyssna på sången den e sååååå bra :)

Av Emma - 15 december 2012 10:07

åhh vill så gärna lyssna på musik just nu :)

alla mina hörlurar är sönder och mamma sover så kan int direkt ha utan hörlurar :/

får väll hitta på ett sätt.


ida ska mamma till stockholm o mormor kommer...

ida blire att baka knäck, det kan jag garantera :D

inge mer den hära helgen. Känner redan på mig att det här kommer va en rätt slö o tråkig helg.

hade helt följt me till stockholm men nee de får ja int :(

så eftersom det blir en slö helg blire nog mycket bloggande, hoppas jag :)

och äntligen funkar det att ladda upp videos igen, det var typ ett problem med det förut men nu ska det funka :D

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards