BieberSWAG!!!

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Emma - 14 december 2012 22:27

Filmen e slut o ja måste gå o lägga mig..
Men vi kör på ''sitta i sängen och hålla på med mobilen tills mamma upptäcker'' stilen haha.XD

har provat på stickning, suger verkligen på det...
Det blev en liten buckla på sidan dessutom...
Sen tog de typ 1,5 år att göra ca 10 cm av den. Har tagit kort så här kommer det.




Ps. Ni kommer skratta ihjäl er fmr hur fruktansvärd den ser ut XD

Av Emma - 14 december 2012 21:40

lite bilder jag hittade på en annan blogg :)

 

   

Av Emma - 14 december 2012 21:12

Okej jag o mamma började bråka som vanligt.

och nu blire inge knäck...


bara för jag vill gö de sj lr så få hon gö de sj men nee vi skulle gö de tsm!!!

och nu håller mamma på såhär ´´du måste hålla med om att zac efron e söt!´´

man själv ba ´´inte om 60 år´´

uuugghhh vill gö KNÄCK!!!


nån som har tips om hur man kan ändra en sån sträng mamma som min? dessutom hon gillar inte tjat då blir hon ännus surare än va hon redan va!!

Av Emma - 14 december 2012 20:03

kollar på en film med Zac Efron i.

gillar int honom så mycket men gissa vad mamma sa när hon såg de i tidningen tidigare idag!!

hon baa Emma ska vi se en film med Zac Efron i? Du som tycker om honom. och jag ba, mamma det var typ 4-5 år sen jag gilla honom (o då vare high school musical) woohoo...


men jag måste erkänna han e SNYGG!!


Av Emma - 14 december 2012 19:43

tips på en till sida :D

nej men nu ere ingen blogg det är en sida där du chattar med en dator. Datorn tar allt som andra användare har sakt och säger det typ till dig så det blir en konversitation :)

och jag brukar starta på en sång tex boyfriend av justin bieber o då fortsätter datorn o så :D

sä hääär http://cleverbot.com/ kika in :)

Av Emma - 14 december 2012 19:14

Rööösta!!!

http://peopleschoice.co/pca/vote/votenow.php

(på jb lr 1D)

sj har jag röstat på både de :D

för att ja älskar båda. just nu ligger 1D i topp :)

Av Emma - 14 december 2012 18:37

hoppas det blir käck idag ;)

sitter iaf o läser one direction noveller o de e då bra :D

kolla in bloggen den e så bra http://onedirectiontolove.bloggplatsen.se/

   


läst klart senaste inlägget nu och vill bara att hon ska skriiiva meeer de e så spännande o man blir verkligen beroende.

så det e ett litet tips till the world :D


ÄNTLIGEN helg lr hur??   

kanske kan börja med ´´dagens outfit´´ haha har tänkt på det ett tag nu, det e ju rätt många som gör de så jag kan ju också börja med det och ´´be like everybody else´´ lr hur ;)

Av Emma - 14 december 2012 15:47

hej hej

idag har varit en shhiiitta bra dag ;)

mest för att man var hemma :D


ikväll blire kanske att gö knäck mmm.

va länge sen så hoppas det blir av :)


IT´S FRIDAY BITCHAAAS!!


har varit duktig idag och gjort lite plugg..

tappade bort pappret och sen krånglade sig sidan så allt försvann så fick gö om hela uppgiften men är snart klar nu ändå så att :D


och och och kommentera bloggar som ni tycker är bra så kanske jag kan ta upp de på min grej som ja kallar blööggar tips och så :D

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards