BieberSWAG!!!

Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 20 december 2012 20:47

mina betyg (mobba mig int):

Bild: C

Biologi: E

Engelska: C

Fysik: E

Geografik: E

Hemkunskap: E ( var int med på hkk´n, var sjuk.)

Idrott o hälsa: E

Kemi: E

Matte: C

Religion: C

Samhällskunskap: C

Svenska: C

Franska: C


rätt bra betyg men inget A :(

Av Emma - 20 december 2012 19:59

e rätt glad.

om ja en viss person byter jobb ska ja få dennes mobil o de e en samsung galaxy 3


ååh hoppas så himla gärna att de blir romme imorrn :D

de ska bli så roligt :)

innan ja lägger mig ikväll lägger ja upp lite bilder från min mobil här men int just nu för mobilen e slut på batterie så den måste ladda :)


katten ligger här brevi mig i soffan o spinner :)

de e en av de mysigaste saker som finns ;)


är jäkligt nöjd med julgranen jag pyntade ida :) det e en fake, en vit fake haha XD

men den e jävligt snygg om ja få säga de  sj :D

det e faktiskt min julgran. vi köpte den förra året för att ja skulle ha den på mitt rum men nu har vi den här nere.

men den va ju fin här nere också.


har int kollat på bloggar. men skulle äta så jaa, tar o gör de nu faktist så byeee :D

Av Emma - 20 december 2012 18:19

lr hur va det länge sen jag tog upp en blogg ja tipsade om på bloggen så tänkte kolla lite här o nu.

o som vanligt kan ni ju kommentera era bloggar så kollar ja de o kanske tipsar de om ja gillar de :D


jag har ju sakt att ja ska göra det men int hittat nån blogg o sen skjutit upp det så de e verkligen jätte bra o ni årkar skicka in en liten kommentar om din blogg så skulle ja bli glad :)

men ska ta o försöka hitta en blogg nura så får vi se om ja skjuter upp de igen.

Av Emma - 20 december 2012 18:10

yaaay nu ere jullov :D


imorrn kanske åka skidor med nåra kompisar :)

i romme alpin såklart :)


o sen på måndag ere ju julafton, så det blir nog att handla lite julklappar i helgen eller nått sånt :)


ida i skolan hade vi inga lektioner, vi hade lite pysseldag, vi fick blandannat gö julgodis, snöskulpturer ute, o julpynt/julkort.

sen skulle vi ner i arenan o kören uppträdde, sen fick vissa lite diplom, man fick ett om man var tex bäst i so eller nått annat ämne, jag fick tyvär inget :(

sen fick nåra en medalj tex alma fick en medalj för hon hade högst betyg i alla ämnen i skolan till och med över sjuorna o åttorna, just nu har vi inga nior  skolan.

jag fick ingen medalj heller :(

aja men vet ju sj att ja art rätt stökig i skolan hehe :/

men men kanske nästa år :)


har precis klätt julgranen o lyssnar på Jb :)


snart ska även mormor komma för mamma ska typ komma hem nio, behöver ingen barnvakt igentligen men mormor vill ju så himla gärna träffa mig... o d vill int ja..



Av Emma - 19 december 2012 21:38

Nu ere sleepy time.
Vet int varför.men känner.mig så himla nervös för sista dan imorrn :/
Det e säkert fö att vi får betyg imon :)
Ida kl 22.30 lr 23.00 kommer det visas en dokumentär på ettan som ni måste se,.varför ni ska se den? Jo för de var min klass som spelades in. Mest en som heter kaled men ändå så woop woop :) värsta tv kändisen på G :D
Den heter nått med papper, barn med papper lr utan nått sånt så goo tven ;)

Av Emma - 19 december 2012 20:28

Hur har de tänkt när de tar bort köttbullar, pepparkakor o den hära dockan i kalle anka??

Om det nu är så rasistiskt varför måste int alla med brunt hår klippa av sig det lr alla med bruna ögon ta bort ögonen?

så jävla dåligt.

det är INTE rasistiskt. om det nu e så rasistiskt ta ut alla svarta lr bruna människor i sverige då också för de e också rasistiskt?

Vi kan väll int rå för att pepparkakor, köttbullar är rasistiskt? o denna docka som finns i kalle ankas jul den betyder ju bara att vi vill ha med en svart för att vi bryr oss om de.


så fö fan, VARFÖR?? jag undrar bara VARFÖR??

omg

Av Emma - 19 december 2012 20:00

hade ingen bättre rubrik så de fick bli omg.


ida vare ju ridning o så fick vi välja :) jag tog SÅKLART wagner ;)

ida va wagner ovanligt pigg :D så man kan väll säga att de gick super :) vi red på volterna, gjorde framdelsvändningar o ryggningar o de va ju roligt. Wagner var jätte dukrig men hade lite svårt med ryggningarna ida, men igår gick de super me honom ju? men aja får väll öva o så :)

ida skrev vi också på på avtalet så e så himla gla :D o sen också på Wagner, de kan ju int bli bättre lr kan det??


Efter ridningen va de ba in o börja mocka o sen in till klubb rummet o fika :)

igår fika vi lite också ba fö de i sista gången för i år så de va gott :D

vi fick lite banan sockerkaka, pepparkaka, saffranslussekatt o saft :D men igår fick vi inge banansockerkaka för de hade en i stallet bakat ida så jaa lite lyx :D


imorrn sista dan i skolan. vi ska bara ha en liten pysseldag o sen julbord så de blir skoj. Sen på Fre ska ja följa med till romme alpin o åka skidor med Matilde, Elina o Elin så nått mer att se fram emot lr hur?? :D

Men Men kollar litepå tv nu så jaa, det e vanligt, vanligt liv, vanlig dag!!

Av Emma - 19 december 2012 19:56

Mamma har precis kollat igenom hela mobilen...
Aja under tiden kollade ja på justin bieber special som sändes på ettan för nåra dar sen hehe bieberpoweeer ;)

Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards