BieberSWAG!!!

Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 26 december 2012 18:16

Jup kollar på filmen på fyran nu :D

Av Emma - 26 december 2012 16:32

Yup, kollar på de programmet nu :D

Jup, ida shoppade ja på mellandags rean, man måste ba ÄLSKA den <333
Mina byxor ja köpte kosta igentligen 399 men fick de fö 199 kr, halva priset :)

Jag älskar textem Haters Gonna Hate, vet faktiskt int varför.

Ida åkte vi till granngården först men de va stängt så vi åte till en ''riktig'' hästbutik. Den va också stängd. Så vi åkte direkt till kupolen sen. Vi köpte lite kläder sen gick vi o fikade. Sen gick vi ner till en frisörssallongen o fråga hur mycke de kostade att att gö dip dye o de kosta 800~1000 kr o de tyckte mamma va fö mycke.

Av Emma - 26 december 2012 15:34

Ja va ju på mellandagsrean ida köpte lite smink o kläder :)
Här kommer nåra kläder :D

Av Emma - 26 december 2012 14:42

Jag fick totalt 10 st frågor så tänkte svara på de här !! :D


*hUR gAMMAL ÄR DU??

jAG ÄR 12 ÅR :) ALLSÅ FÖDD 00, BLIR 13 3 JAN :d


*är Wagner din häst?

Nej tyväär, han är ridskolans, men ska bli medryttare på han :D


*vem tycker du bäst om, jb eller 1d?!!

Jaa du ;) jag har ju gillat jb längst så jb :) men älskar verkligen båda :) <3


*Om du blev känd skulle du bli ihop med ett fan? :)

haha, de va en liten rolig fråga, men om ja ska va ärlig, om ja verkligen blev kär i den killen som va ett av mina fans då, jaa då skulle ja nog kunna tänka mig bli ihop me honom :D


*Hejsan, villken är din favvofärg? om du inte kan välja kan du välja två :)

hej :) min favvofärg är turkos och rosa :D


*Halloj ;) hur högt har du hoppat?? var du rädd när du hoppade så högt?? ja själv har hoppat 50 som max :D

hejsan :) som högst har ja hoppat 80 :) det e klart att man var lite skraj men jag tyckte också att de va spännande :)


*Hej har du pojkvänn?? om du inte har vill du bli ihop me mej? Jag är 13 år och kommer från sthlm:D

hejhej :) Just nu är ja singel o trivs ganska bra me det :) skulle helst vilja träffa killen innan ja blev ihop med den :) så nej, tyväär.


*hej :) bad älskar du inom ridsporten? och om du hade chansen att köpa en häst i stallet du rider i. vem skulle de va??

Hejsan :D jag älskar närheten av hästarna :) om ja hade chansen skulle ja såklart köpa min älskling wagner ;D


*Hej :) vad är din sköthäst för ras, längd, och färg??

han är inte riktigt min sköthäst än men han blir 1 jan, han är en hafflinger, kan int riktigt säga längden men han är en c-ponny, och han är ljusfux :D


*Villken av dina julklappar älskar du mest?!!

jaa du :) om ja måste välja så tar ja justin biebers parfym someday :) den uppskattade ja så himla mycke :D


så, hoppasni har fått svar på era frågor nu :)



Av Emma - 26 december 2012 13:00

Nu är ja troligen i kupolen o shoppar.

De här blev mitt första instälda inlägg!!! ;)


men iaf nu slutar frågestunden.

ni har haft några dar o nu slutar den. Svaren på alla frågor kommer nån gång under dagen :)

Av Emma - 26 december 2012 11:40

O kanske lite sent. Men men ;)
Jag klara mig igenom julafton ganska bra ;)
De blev int fö mycke mat lr godis.
Har inte gått upp ett enda kilo :D
Känner mig riktigt nöjd.

Jupp. Hoppas ni haft de bra iaf :) :**
Ja hade de jätte bra.

Nu e de här ett litet sent inlägg :/
Men ja skrev ett iaf :D
O snart ere ju också nyår, woopaa 2013 ;D
Sen blir ja ju 13 3 jan så de känns ju bra, tonårsliv vettni :D
Sova dyngnet runt, killar betyder mer o man kan int gå ut utan smink, måste va perfekt, snygga kläder helt enkel va fräsh!!
Vet helt enkelt int hur ja ska klara de. Ja har ju finnar men ja har ju int direkt vrytt mig om de så himla mycke förut.
Men men de kanske blir.lite mer viktigare.

Av Emma - 26 december 2012 11:32

Juuhupp
Mamma ska visst duscha innan vi åker.
Kunde man int gjort de innan??

Aja de e väll ba att vänta antar ja.
Lyssnar på musik o har börjat småäta på pepparkakshuset :)
De va så gott :)

We gonna die young, nana

Tell me what you think about me!!
Gör de :)
Skicka en kommentar lr fråga så få vi se va ni tycker om mig :D
Gö gö gö :)
Är ja fjooortis, konstig, lr verkar snäll.
Tål kritik ;D

Av Emma - 26 december 2012 10:53

ida blire en shopping dag :)

först ska vi åka o köpa ett ridspö, sen åker vi till kupolen för att gö slut på pengarna på mitt kupolen presentkort, därefter blire att åka till sundbyspa fö att köpa finnbortagnings medel till mig :D


så ser min da ut ida så de blir väll roligt :)


senare under dagen kommer ju frågestunden avslutas, så sista chansen.

kl 13.00 avslutas den ida så skynda skynda skynda :)

just nu har ja fått in 10 frågor så kommer svara på de :)

så nästa gång ja har frågestund kommer nog va om en vecka eller nått sånt ;)


just nu sitter ja i soffan o lyssnar på musik genom mina super hörlurar ;)

mamma o pernilla pratar borta i matsalen, hör int riktigt va de säger men de låter lite seriöst iaf :/

aja ska göra iordning de sista tills vi åker :D


Presentation


13 årig bruud från Borlänge,Dalarna
älskar Disney, choklad, hästar, speciellt min Wagner och juleen!!
min blogg om mitt liv o mina försök om att bli upptäckt!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

English

gästbok

Omröstning

Justin Bieber lr One Direcion? (jag älskar båda :D )
 Justin Bieber
 One Direction
 Båååda

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards